Skontaktuj się z nami: tel. 536-246-870 (godz. 8—16, pon.—pt.)

Serwis

Produkty oferowane przez sklep internetowy BISPRO24 objęte są gwarancją producenta lub importera. Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są na karcie gwarancyjnej zakupionego urządzenia.

Jak należy postępować z uszkodzonym produktem?

1. Przygotowanie paczki.
Należy upewnić się, że uszkodzony produkt jest solidnie zapakowany i dobrze zabezpieczony do transportu.

2. Niezbędne dokumenty.
Do przesyłki należy dołączyć:
- opis uszkodzenia,
- dowód zakupu uszkodzonego produktu,
- kartę gwarancyjną,
- dane kontaktowe (adres wysyłki, nr telefonu).

3. Zanim wyślesz przesyłkę, skontaktuj się z Działem Handlowym w celu ustalenia szczegółów dotyczących firmy kurierskiej oraz otrzymania adresu odpowiedniego serwisu.

Dział Handlowy:
Tel. 536-246-870 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00)
e-mail: sklep@bispro24.pl

Koszty wysyłki ponosi sprzedający, czyli firma Bispro Sp. z o.o. 

 

 

 


Facebook
Google+
Blog